فرمانده نیروی هوایی ارتش: امروز نیرو‌های مسلح ایران قوت قلب جهان اسلام هستند

امیر سرتیپ خلبان «واحدی» گفت: امروز ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به قوت قلبی برای جهان اسلام و تمامی مستضعفان عالم تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۹۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ - 14October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با حجت الاسلام «سیداحمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و دیگر مسئولان این اداره که به مناسبت ( ۲۴ مهرماه) سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، با اشاره به نقش سازنده نهاد عقیدتی سیاسی ارتش در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هیچ گاه رشادت‌ها و فداکاری‌های روحانیان و کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش در دوران جنگ تحمیلی و تقدیم حدود ۲۸ شهید روحانی و بالغ بر صد شهید غیر روحانی از یاد‌ها فراموش نخواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش: امروز نیرو‌های مسلح ایران قوت قلب جهان اسلام و تمامی مستضعفان عالم هستند

امیر سرتیپ خلبان واحدی با اشاره به پیوند عاطفی مردم با ارتش در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی ایران افزود: ارتش و کارکنان غیور این نهاد، پیوند عاطفی عمیقی با مردم دارند، وقتی ملتی را عاشقانه دوست داشته باشید، برایش از جان می‌گذرید، این در نهاد و فطرت پاک عزیز ارتشیان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: ارتش همواره شعارش در پیوند با ملت، ارتش فدای ملت بوده، این شعار را در عمل ثابت کرده است. تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید ارتشی به ملت، یکی از نتایج پیوند عاطفی ارتشیانی است که عاشقانه در خدمت ملت قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز تصریح کرد: اقداماتی که در زمینه فعالیت‌های قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام و تحکیم باور‌ها و اعتقادات کارکنان پایور و وظیفه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متعدد در حوزه جوانان و خانواده ها، برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند همایش زوج‌های جوان و فرزند اولی ها، فعالیت‌های فرهنگی مطابق با طرح‌های مصباح، تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های سازنده این نهاد است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه هدف همه ما در نهایت یکی است، افزود: تمامی کارکنان در همه قسمت‌های مختلف نیروی هوایی ارتش در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز کشورمان هستند و هدف همه ما حراست از کیان کشور اسلامی است، ما باید به گونه‌ای کار کنیم که قلب آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب برحق ایشان، فرمانده معظم کل قوا را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به قوت قلبی برای جهان اسلام و تمامی مستضعفان عالم تبدیل شده است، گفت: این امر مهم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ایثار و فداکاری کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است و ما موظفیم از این میراث گرانبها به خوبی پاسداری کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با تاکید بر تعامل سازنده بین ارگان‌های مختلف ارتش با بیان اینکه تعامل سازنده بین سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی ارتش عامل ارتقا توان رزمی ارتش در مواجهه با دشمنان قسم خورده این آب و خاک شده است، یادآور شد: مسیر بسیار حساسی را ما پیش روی قرار داریم، تفرقه، ناامیدی، دشمنی و سستی در این مسیر بسیار مهلک خواهد بود، پس همه ما موظفیم همانند گذشته دوشادوش همدیگر در قسمت‌های مختلف ارتش برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار